4 Νοε 2007

Ένα σκίτσο, μια παλιά ιστορία

Ανακάλυψα ένα σκίτσο που είχα κάνει πριν 7 χρόνια, την μέρα που έπαιρνα το χαρτί της απόλυσης από το Ναυτικό... Τους έκανα αρκετά δωράκια εκεί με το αντίστοιχο αντάλλαγμα πάντα (άδειες) και αυτό έπεσε στα μάτια μου πάλι πριν 2 μέρες.

Είχα πολλά μέσα μου και ήθελα με κάποιο τρόπο να δείξω την οργή και την αγανάκτησή μου για εκείνη την περίοδο για έναν πόλεμο νεύρων, πράγμα που βέβαια δεν έγινε ποτέ, αλλά μου βγήκε στο χαρτί. Μια απόκρυφη επιθυμία για εκδίκηση... η μοναδική φορά που ένιωσα αυτό το συναίσθημα!

υ.γ: Υπάρχουν μερικές ασυνέχειες στο σκίτσο, λόγω του βεβιασμένου της κατάστασης...

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

to skitso ontws apeikonizei th psyxologikh katastash sou tote...einai mple ara eisai sto nautiko(lol)kai epishs fainetai kai kapws viaio(spathi,fatsa ktl..).pantws kapws etsi prepei na moiazei h ekdikhsh kai to skitsaki einai polu kalo!!..kalhspera!!

Rami είπε...

Γειά σου blue! ;)

Σκεφτόμουν να τον ξανακάνω ολόκληρο, αλλά έχει γεμίσει ο κόσμος από τέτοιους σκληρούς παραφουσκωμένους μαντραχαλάδες και δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο (πέρα από την σκέψη που αποτύπωσα).

Χαίρομαι πάντως που βρήκες να ταυτίσεις εικόνα με συναίσθημα!

egoistaki είπε...

ti glukouli pou einai!!! :P

i ekdikisi einai polu kako sunaisthima pantws. kalws loipon pou sou "bgike" sto xarti.

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

Πάρα πολύ ωραίο σκίτσο Δημήτρη!
Βέβαια μου θυμίζει λίγο το κογιοτ(από το γνωστό κόμικ με το roadrunner) τίγκα με στεροειδή!!!!

Καληνύχτα φιλέ

Rami είπε...

@egoistaki: Δεν υπήρχε περίπτωση να ξεσπάσω σε άνθρωπο. Είναι θυμός που είχε να κάνει με τους θεσμούς και την μ@@@@κία κάποιων να παίζουν με τα νεύρα μας...

Γλυκούλι αυτό; Πόσο καιρό έχεις να φας γλυκά, εεε; :)

@ _st_: Το κογιότ ε; :p
Ένα από τα αγαπημένα μου καρτούν, πάντα αδικημένος και τσαλαπατημένος. Έχω ακούσει για έναν "σύλλογο φίλων κογιότ" (!) οι οποίοι απαίτησαν από την Warner να βγάλει 1 επεισόδιο όπου θα το έπιανε επιτέλους αυτό το ρημαδο-RoadRunner! Κάτι που φημολογείται ότι έγινε... :)

Cybergoulion είπε...

Πού είναι αυτός ο σύλλογος; Θέλω να γραφτώ μέλος! Το σκίτσο πολύ καλό, μου αρέσει που έχει μια κίνηση. Βάλε κι άλλα!