8 Ιαν 2009

Ξεblogάρισμα

Καλή μας Χρονιά!

Εύχομαι Υγεία παίδες, ευημερία, τα μάτια μας 14 γιατί μας περικυκλώνουν πολλά "βλήματα" τελευταία και όλα να μας πάνε όπως τα σχεδιάζουμε!

Μετά από λίγους μήνες, διαπίστωσα ότι σε μια τελευταία ρύθμιση που είχα κάνει στο ιστολόγιό μου, είχα τα σχόλια "υπό μετριασμό" και δεν το είχα πάρει χαμπάρι. Έτσι λοιπόν, ενώ μου απαντούσατε, δεν έβλεπα μέχρι σήμερα τους σχολιασμούς σας. Έχω απαντήσει αναδρομικά σε όλα τα τελευταία posts και ελπίζω το πρόβλημα να λύθηκε και να μην επαναληφθεί η γκάφα που... δεν συνηθίζω μιας και θέλω να παρουσιάζομαι ως Net-geek... 8)

Σερφάροντας ακόμα σήμερα, διαπίστωσα ότι κυκλοφορεί ιστολόγιο με αντίγραφο του τίτλου που φοράω κοντά 1μιση χρόνο...

http://xeblogarisma.blogspot.com/

Ωραία μας μπήκε η χρονιά! Να κυνηγήσω κόσμο; :)

8 σχόλια:

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

χαχαχα!!! Πότε δεν είναι αργά ρε φίλε Ράμι!

Καλη χρονιά να έχουμε καλά να είμαστε και ας μην παν τα πράγματα όπως τα σχεδιάζουμε πάντα!

thanasis είπε...

Καλή χρονιά θα έχουμε σίγουρα και φέτος, εφόσον έχουμε την υγεία μας βέβαια...Για σκί τα αγοράκια πότε θα πάμε;;;

Cybergoulion είπε...

Δεν πειράζει, παν μετριασμός άριστος! Κι έλεγα τι φλας έφαγε το mail και μου ερχόταν οι απαντήσεις σήμερα! Άντε και καλή χρονιά!

egoistaki είπε...

kali xronia me ugeia kai me protathlima kai kupelo :)

ante...tzampa diafimisi tou ekanes tou allou :P

ELvA είπε...

Καλλιο αργα παρα ποτε! :)
H καινουργια χρονια,οντως, δε μπηκε καθολου καλα σε παγκοσμιο επιπεδο, οποτε τα διαδικτυακα προβληματα,
Ραμι, ειναι το λιγοτερο.
Μη...γκρινιαζεις! Μερικα πραγματα που μπορουν να διορθωθουν θα γινουν,
άλλα,ομως...Καλα κουραγια, σε ολους! :)

Ανώνυμος είπε...

Γειάσου Δημητράκη...άργησες να εμφανιστείς αλλά έκανες ωραία είσοδο!..έυχομαι να είσαι καλά... σου έυχομαι καλή χρονιά με υγεία,ευτυχία και όλα τα καλά...καιρό έχω να περάσω από εδώ...Υσ-η γνωστή Αθανασία είμαι βρέ απλά άνοιξα πρόσφατα κι εγώ το δικό μου μπλογκάκι για αυτό βγαίνω κάπως αλλιώς...καλησπέρες...

Ανώνυμος είπε...

twra tha kanw gia antiperispasmo kai egw ena blog pou tha legetai BLOGARISMA!!!!!e??e???e???? ti sou leei???e???:)-blogarismeni

Dimitris είπε...

Blogarismeni, σου πάει γάντι το BLOGARISMA.

Και για μότο, προτείνω το... "Γίνε Άρης να Μπλο(γ)κάρεις!"