25 Φεβ 2009

Zeitgeist: Addendum

Για τους ανήσυχους σκεπτόμενους φίλους μου, ο παρακάτω (κάτω απ' το μάτι) σύνδεσμος αποτελεί την κληρονομιά μας. Πρόκειται για την συνέχεια του πρώτου μέρους της πολύ ενδιαφέρουσας ταινίας Zeitgeist: The Movie (25.06.2007) που όπως προγραμματίζεται θα υπάρξει και τρίτο μέρος μέσα στο 2010.



--> Zeitgeist: Addendum (02.10.2008)

Διαδώστε το!

Εγώ το ξημέρωσα βλέποντας ξανά την πρώτη ταινία και στο καπάκι την δεύτερη. Είναι αυτά όλα που όλοι κατά καιρούς φωνάζουμε και λίγο πολύ συμβαίνουν και στην χώρα μας...

4 σχόλια:

ELvA είπε...

Πολυ ενδιαφερον το Ζeitgeist! Το εχω ηδη προτεινει σε φιλους & γνωστους.Αυτο που εχεις σαν
λινκ ειναι η πρωτη ταινια,
ετσι; Τετοιου ειδους
ντοκυμαντερ επρεπε να προβαλλονται περισσοτερο, αλλα,πως θα μας'δουλευουν' τοτε;;

Rami είπε...

Κάτω από την εικόνα, έχω και την δεύτερη ταινία. Ίσως θα 'πρεπε να τονίσω περισσότερο το link.

Αυτά τα ντοκυμαντέρ, φυσικά και δεν προβάλλονται από τα "πληρωμένα" κανάλια. Ευτυχώς διακινούνται ελεύθερα και καλό θα ήταν να τα έχετε στην κατοχή σας πριν "κατέβουν" από τους server (που μου κάνει εντύπωση το γιατί δεν έχουν "πέσει" ως τώρα).

Ανώνυμος είπε...

Γειάσου Δημητράκη...εξαιρετικό ντοκυμανταίρ...και λέει πολλές και καυτές αλήθειες...πάρα πολύ καλό..αλλά δυστυχώς πρέπει να ψάξεις πολύ στο ίντερνετ γιανά το δείς επειδή δε προβάλεται πουθενά και από κανένα κανάλι..της τιβί.. φιλάκια...

Rami είπε...

Αυτά τα κόβουν πριν καλά καλά αρχίσουν Αθανασία μου... :)