28 Οκτ 2008

Άντα και ένα...

Χα! Λάηκ ε τζόουκ!

Πέρσι τέτοιο καιρό έκανα την τελευταία μου εκδρομή στο τροχόσπιτο στα 3-5. Από φέτο δεν έχει τέτοια. Προτιμώ τα ξένα βουνά με περισσότερο χιόνι... Εξάλλου το ξένο είναι πιο γλυκό!

Φέτο εδώ! Σπίτι, στην πολή μας. Το καλύτερο δωράκι για την γιορτή μου ήταν (μετά την σφαίρα μου) ένα album του πολυαγαπημένου μου τρομπονίστα Nils Landgren με τίτλο "License to Funk".



Απουσιάζει εμφανώς ο ξεχωριστός Esbjorn Svensson, αλλά ακόμα κι έτσι η μπάντα είναι ένας σύγχρονος ανεβαστικός ήχος που σου θυμίζει πως ακόμα βγαίνουν μουσικές με όρεξη, ψυχή και μεράκι...

Καλές γιορτές, και... κόντρα στο κατεστημένο, να λέμε ΟΧΙ στους καταπατητές, ΝΑΙ στην ελευθερία της ψυχής μας! Ένα Drambuie ακόμααααα παρακαλώωωωωω...

6 σχόλια:

ELvA είπε...

Δε ξερω αν το ξενο ειναι πιο γλυκο,αλλα αν μιλας για το ...συμπατριωτη μου, Nils, τοτε παω πασσο! Ο δισκος αυτος ειναι ομως περσινος...
Τσπ, εχεις μηπως ακουσει ενα πολυ καλο βρετανικο συγκροτημα με διαφορετικο ηχο, τους Elbow? Tους προτεινω ανεπιφυλακτα σε ολους τους επιλεκτικους μουσικοφιλους, δεν ειναι και πολλοι αυτοι, στην Ελλαδα....
Ακουσε και πες μου
http://www.youtube.com/watch?v=_GzGMEvkjrI
A, και ενα..περιποιημενο
White Russian for the road!

Rami είπε...

Πάρα πολύ καλοί! Όχι, δεν τους είχα υπόψιν και σ' ευχαριστώ που διευρύνεις την επιλεκτική μουσική μου βιβλιοθήκη... :)

ELvA είπε...

Don't mention it!
Σου εχω κι αλλους,τους Fleet foxes,ενα πολυ καλο
5μελες group apo Seattle, αν δεν τους ξερεις ηδη.
Τα περισσοτερα τραγουδια τους ειναι πολυ 'above the average'! Πως γινεται και δεν προωθουνται τετοιου ειδους γκρουπ,στην Ελλαδα, δεν το καταλαβαινω...

http://www.youtube.com/watch?v=cvEObEWecUw&feature=related

Rami είπε...

Μήπως καταλαβαίνεις πώς γίνεται και προωθούν στην Ελλάδα κάθε λογής σούργελο που πετάει ένα μπούτι κι ένα βυζί έξω και τραγουδάει χειρότερα κι από... γάιδαρο;

Ανώνυμος είπε...

lew na petaxw mpouti stin klassiki mousiki..pou xereis...xaaaa-blogarismeni

Rami είπε...

Θέλει και βυζί, δεν φτάνει μόνο το μπούτι...

:)))