2 Οκτ 2007

Blogahontas - updated (02.10.07 - 13:44)

Προσπαθώ να συγκεντρωθώ. Δεν κατεβάζει τίποτα η γκλάβα μου. Είχα τόσα πολλά να αποτυπώσω όταν ανακάλυψα το ιστολόγιο. Χάρηκα και στρώθηκα να οργανώσω την σκέψη μου. Κοιτώ την οθόνη μου και προσπαθώ μάταια να πιαστώ από μια ατάκα να ξεκινήσω... Μπλό(γ)καραν όλα. Στην ιδέα της μόνιμης έκθεσης των σώψυχών μου, αγκομαχώντας να ξε-μπλογκάρω...

Μια στιγμή... Αυτό είναι!

Γεννήθηκε η Blogahontas, η μούσα του Blog μου. Η αιθέρια μπιτ-γενής ύπαρξη. Η φωνή της συνείδησης. Ο Τζίμινι-Κρίκετ μου (ναι Μαστρο-Τζεπέτο). Το μόνο που μένει είναι να πάρει σάρκα και οστά...

Ετοιμάζω το σκίτσο της, τ' ακούς Θάνο;

2 σχόλια:

thanasis είπε...

Μην το στεναχωρείς το παιδί και πάθει και τίποτα...!!!

Rami είπε...

Ήδη είχα ένα απειλητικό τηλεφώνημα το πρωί... 8^)