3 Οκτ 2007

Citroen Xsara - Marshall Lee, Σημειώσατε Χ

Μια σπάνια ημέρα απόλυτης χαλάρωσης η Τρίτη.

Οριζοντίως και ημικαθέτως μέχρι το απόγευμα, κρεμασμένος πάνω από το τηλέφωνο (λέμε τώρα) για μια δουλειά που τελικά έγινε και χωρίς εμένα - ευτυχώς δεν είμαι πάντα απαραίτητος. Σαν μίνι διακοπές, από αυτές που είχα ανάγκη και δεν έκανα φέτος το καλοκαίρι ήταν αυτές οι ώρες... Βρήκα λίγο ακόμα από τον πολύτιμο αυτόν χρόνο μου για έναν απογευματινό καφέ και η ιδέα έσκασε σαν βόμβα για να μου ξυπνήσει κάθε ναρκωμένο παιδικό ενστικτώδη ενθουσιασμό.

4 ώρες που δείχναν ατέλειωτες με το πρώτο δίωρο άκρως εξαντλητικό...  Πάνω από 600 άλογα και τόνοι άκαυστης βενζίνης χύθηκαν στις ασφάλτινες πίστες της Ισπανίας, της Ιαπωνίας, τους κατσικόδρομους της Αττικής και τα χιονισμένα βουνά της Φινλανδίας... με το λυσσασμένο (γκρρρρ) Xsara του Mr.V να τσιροκοπάει και το βαρκάκι μου να σημαδεύει κάθε χλωρίδα που φάνταζε εμπόδιο στον wannabe κάμπο που 'θελα να τρέξω...

Ευτυχώς ο Marshall Lee, έβαλε την τάξη ως (σ)ερίφης και αποκαταστήσαμε την πανωλεθρία αποχωρώντας με όρθιο το ανάστημα...



Εις το επανακανονίζειν λοιπόν (κεφάλια μέσα λέμεεεε...)

2 σχόλια:

thanasis είπε...

Το σερι 7 wins in a row όμως δεν έσπασε...την επόμενη φορά, που θα ειναι σύντομα, δεν θα την βγάλεις καθαρή...αρχίζω προπόνηση(από αύριο!!!)

Rami είπε...

Ρε και απροπόνητος ρε, και απροπόνητος... :)